Ohjeita ongelmatilanteisiin

HUOLTOYRITYS AUTTAA:

  • Vikatapauksissa, jos esim. jos hissi on rikki tai taloyhtiön sauna ei lämpene.
  • Äkillisissä vahinkotapauksissa, esim. jos vesivuoto yllättää.
  • Yhteisten tilojen puhtaaanapitoon liittyvissä asioissa.
  • Talvikunnossapitoon liittyvissä asioissa, esim. jos liika lumi tai jää aiheuttaa ongelmia.
  • Kun avaimet ovat unohtuneet ja tarvitset oven avauspalvelua.Muistathan että sinun pitää olla kirjoilla huoneistossa (ilmoittamalla siitä muuton yhteydessä huoltoyhtiölle) sekä tarvitsee esittää henkilöllisyystodistus, jotta huoltoyhtiö avaa sinulle oven. Huoltoyhtiö perii avauksesta hinnastonsa mukaisen maksun.

Löydät huoltoyrityksenne yhteystiedot ilmoitustaululta.


ME AUTAMME:

  • Ei-kiireellisissä huoneiston kunnossapitoon liittyvissä asioissa, esim. jos epäilet että asunnon rakenteissa on  kosteutta tai hometta.
  • Kun tarvitaan isännöitsijätodistusta.
  • Vastikelaskuihin liittyvissä asioissa.
  • Muutostöiden ilmoitusten tekemisessä ennen remonttia.
  • Asunto-osakkeen omistajan vaihtuessa merkinnän tekemisessä osakasluetteloon.